Friday, 6 November 2015

Tahukah Anda Uniknya Vitamin C Shaklee

Bulan November 2015 sekarang ni promosi Vitamin C Shaklee lai tau. Sungguh rugi jika tak re-stock tika harga murah ni.
 
Anda tahu tak Vitamin C Shaklee ni sangat unik??

Satu tablet Vitamin C yang anda ambik setiap pagi selepas sarapan pagi itu sebenarnya menyamai 7 biji setengah buah oren.

Agaknya laa kan, larat tak perut kita nak menerima 7 biji setengah buah oren setiap pagi?? Paling tak pun, 'cery bery' laa kan? hehe

Vitamin C Shaklee juga dikenali sebagai Sustained Release Vita-C. 
 
Apa itu sustained release?
 
Ia bermaksud proses di mana diformulasikan khas agar ia dapat dilepaskan secara perlahan-lahan mengikut paten istimewa yang menjamin penyerapan vitamin di antara 3 ke 6 jam. 
 
Atau dalam erti kata lain ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam aliran darah badan mengikut masa tertentu. Dan ia juga bersifat larut air maka, sesiapa yang mengambil Vitamin C Shaklee dinasihatkan minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari.

 
Kandungan Vitamin C Shaklee juga mengandungi  penambahan 120mg Bioflavanoids Kompleks yang membantu dalam penyerapan Vitamin C secara optimum dan mencegah proses oksidasi Vitamin C.

Rugi sangat-sangat tau kalau tidak ambil Vitamin C ni secara konsisten. Kan ada agen penyerapan optimum tu. Konsisten je, pasti hasilnya mengujakan.



 Dah tahu kan 'sebahagian' daripada keunikan Vitamin C  Shaklee. Rugi laa kan kalau tetap tak nak amalkan juga.

Jom tengok apa fungsi Vitamin C ni kepada anda. Apa kesannya kalau anda konsisten?!



Nak kulit halus mulus macam ni??? Meh laa amalkan Vitamin C Shaklee. Makan oren 7biji setengah sehari kalau masih tak nak cuba Vitamin C Shaklee tetapi nak kulit mulus macam ni.


Jom try and place order today!!

Shaklee Independent Distributor | ID 866665
Facebook yat hayati
FB Fan Page HayatiVitaminz
SMS / Whats App 019-397 9157
Email: yat_1916@yahoo.com



0 comments:

Post a comment

Penafian / Disclaimers

#1 Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu.

#2 Segala perkongsian kisah peribadi adalah HAK MUTLAK saya dan keluarga. Semuanya adalah berdasarkan pengalaman dan kenangan kami. TIADA berkaitan dengan yang hidup atau yang mati. HANYA KEHIDUPAN KAMI.